Ahad, 7 April 2013

KARNIVAL ASTRO FIESTA - MESRA BELIA 1 MALAYSIA (LANGKAWI)



KARNIVAL ASTRO FIESTA -
MESRA BELIA 1 MALAYSIA ( LANGKAWI)

Assalamualaikum Warahmatullah w.b.r...


Salam 1 Malaysia ...
Salam PRU 13 ....

Agak lama juga admin_atvlangkawi tidak bersiaran di arena blogging ini .. Bukan la ada apa-apa yang besar berlaku tapi hanya sedikit kesibukan melayan rutin biasa dan membuat persiapan bagi beberapa program yang disertai oleh ATV EXTREME ZONE di sekitar Langkawi ..

Pada 5/4/2013....  ATV EXTREME ZONE telah dijemput  berkolobrasi bersama KOLEJ KOMUNITI LANGKAWI dalam menjayakan Program KARNIVAL ASTRO FIESTA-Mesra Belia 1 Malaysia Bertempat  DI Tapak Karnival  PEKAN RABU , LANGKAWI .... Macam2 acara dijalankan pada hari tersebut.




Walaupun ada perubahan pada saat akhir tentang lokasi untuk meletak dan menjalankan aktiviti ATV, keadaan ini tidak menghalang puluhan pengunjung tapak karnival menaiki ATV secara PERCUMA .

Ruangan yang terhad telah sedikit sebanyak membataskan pergerakan ATV..  Namun begitu, wajah ceria keseronokan tetap terpancar dari reaksi pengunjung yang menaiki ATV kami..

  


                                     


 
 
SPECIAL THANKS TO :
 
 *  Pengurusan Kolej Komuniti Langkawi
  * Warga Kerja Kolej Komuniti Langkawi
** Di atas sokongan dan Jemputan Anda untuk bersama
Warga KKL dalam Menjayakan Program ini
 
*  Majlis Belia Daerah Langkawi
* Ahli Parlimen Langkawi





2 ulasan:

  1. titanium tv - TITIAN ART & TINNIA (10 cm) - TITIAN ART & TINNIA
    TINNIA is the best online video game studio, made titanium element of titanium steel micro titanium trim with where is titanium found metal, resin and citizen super titanium armor light duty stainless steel aftershokz trekz titanium for you to enjoy!

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam